Пошуковий запит: (<.>A=Закрасняна Ж$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Закрасняна Ж. М. Академічний вокал та рок-музика: шляхи перетину [Електронний ресурс] / Ж. М. Закрасняна, Л. В. Остапенко, Т. І. Горобець // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 548-551. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_134
|
2. |
Закрасняна Ж. М. Сучасні вимоги до підготовки фахівців спеціальності "Академічний вокал" [Електронний ресурс] / Ж. М. Закрасняна, А. А. Хлопотова, В. В. Юрчук // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 552-555. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_135
|
3. |
Закрасняна Ж. М. Барокова опера та її актуалізація в сучасній музичній культурі [Електронний ресурс] / Ж. М. Закрасняна // Молодий вчений. - 2017. - № 10. - С. 268-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_10_63
|
4. |
Закрасняна Ж. М. Методи розвитку виконавської виразності співака спеціальності "академічний вокал" [Електронний ресурс] / Ж. М. Закрасняна, І. В. Мельниченко // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 5. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_5_19
|
5. |
Закрасняна Ж. М. Виховання співаків спеціальності "Академічний вокал" в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Ж. М. Закрасняна // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_1_13
|
6. |
Закрасняна Ж. М. Поліфонія як засіб викладення музичного матеріалу в аранжуваннях вокальних ансамблів A Capella [Електронний ресурс] / Ж. М. Закрасняна, О. Ю. Грицюк, Н. О. Якобенчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Мистецтвознавство. - 2018. - № 2. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPUm_2018_2_7 Розглянуто особливості побудови фактури в аранжуваннях для вокальних гуртів а Capelа, що дуже поширені в музичній культурі сьогодення. Проаналізовано композиції видатних колективів, у яких поєднуються різні типи гомофонної та поліфонічної фактури, що створюють своєрідний мішаний тип (фактури з почерговим домінуванням одного або іншого складу. Розкрито специфіку створення композицій у різних стильових напрямках. Виокремлено засоби музичної мови, що їх найчастіше використовують у композиціях подібного типу.
|
7. |
Закрасняна Ж. Барокова опера: виміри виконавської інтерпретації [Електронний ресурс] / Ж. Закрасняна // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 5. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_5_23
|
8. |
Закрасняна Ж. Розвиток вокальної майстерності співака (на прикладі творів Джузеппе Верді) [Електронний ресурс] / Ж. Закрасняна // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 2. - С. 101-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_2_21
|
9. |
Закрасняна Ж. Творчість П. І. Чайковського в контексті оперної культури України [Електронний ресурс] / Ж. Закрасняна // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 1. - С. 110-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_1_24
|
10. |
Закрасняна Ж. Формування вокально-виконавських навичок студента в класі академічного співу (традиційний і сучасний підходи) [Електронний ресурс] / Ж. Закрасняна // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Музичне мистецтво. - 2023. - Т. 6, № 1. - С. 41-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucasma_2023_6_1_6
|
11. |
Закрасняна Ж. Кінестетичний і візуальний зворотний зв’язок на онлайн-заняттях з вокалу [Електронний ресурс] / Ж. Закрасняна // Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія : Музичне мистецтво. - 2023. - Т. 6, № 2. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bknucasma_2023_6_2_5
|